Časté dotazy
Není problém! V případě, že služba ještě nebyla provedena nebo není v procesu, tak vám rádi změníme místo výkonu služby.
Stačí když nám pošlete informace zadané spolu s objednávkou (jméno, příjmení, e-mail, číslo objednávky), službu, u které chcete provést změnu a nové informace (adresa kam máme zajet, atd.) na info@automato.cz
Zkontrolujte záložky Spam, Hromadné popřípadě Promo akce.
Pokud i přesto nemůžete najít hledaný e-mail s kódem poukázky, pošlete nám informace zadané spolu s objednávkou (jméno, příjmení, e-mail, číslo objednávky) na info@automato.cz. Záhy vše napravíme 😉
Vůbec nevadí! Jednoduše zavolejte popř. napište našemu technikovi a termín přesune na vhodnější chvíli. Kontaktovat ho můžete na číslo, které najdete v e-mailu o potvrzení zpracovávání zakázky.
Pokud se nemůžete dovolat nebo číslo najít, tak kontaktujte nás na info@automato.cz
Jasně! V případě, že služba ještě nebyla provedena nebo není v procesu, tak můžete poukaz vrátit do 14 dnů od zakoupení.
Stačí vyplnit reklamační formulář.
Kontaktujte nás prosím prostřednictví reklamačního formuláře.
Určitě se domluvíme a vše vyřešíme. Spokojenost našich zákazníků je na prvním místě.