Časté dotazy

Není problém! V případě, že služba ještě nebyla provedena nebo není v procesu, tak vám rádi změníme místo výkonu služby.

Stačí když nám pošlete informace zadané spolu s objednávkou (jméno, příjmení, e-mail, číslo objednávky), službu, u které chcete provést změnu a nové informace (adresa kam máme zajet, atd.) na info@automato.cz

Zkontrolujte záložky Spam, Hromadné popřípadě Promo akce.

Pokud i přesto nemůžete najít hledaný e-mail s kódem poukázky, pošlete nám informace zadané spolu s objednávkou (jméno, příjmení, e-mail, číslo objednávky) na info@automato.cz. Záhy vše napravíme 😉

Vůbec nevadí! Jednoduše zavolejte popř. napište našemu technikovi a termín přesune na vhodnější chvíli. Kontaktovat ho můžete na číslo, které najdete v e-mailu o potvrzení zpracovávání zakázky. 

Pokud se nemůžete dovolat nebo číslo najít, tak kontaktujte nás na info@automato.cz

Jasně! V případě, že služba ještě nebyla provedena nebo není v procesu, tak můžete poukaz vrátit do 14 dnů od zakoupení.


Stačí vyplnit reklamační formulář.

Kontaktujte nás prosím prostřednictví reklamačního formuláře.

Určitě se domluvíme a vše vyřešíme. Spokojenost našich zákazníků je na prvním místě.

Kontakt

TEL
+420 731 081 452
e-mail
INFO@AUTOMATO.CZ
Provozní doba
Každý den 9:00 - 21:00. (i víkendy!)
Adresa
AUTOMATO s.r.o.
Bělehradská 858/23
Praha 2, 120 00
ČESKÁ REPUBLIKA
Obchodní rejstřík
IČO: 09317902, DIČ: CZ09317902
vedená u Městského soudu v Praze
oddíl C, vložka 334149
Sociální média
Kontaktní formulář