Časté dotazy

Kontaktujte nás prosím prostřednictví reklamačního formuláře na této stránce. Určitě se domluvíme a vše vyřešíme. Spokojenost našich zákazníků je na prvním místě.
Jasně! V případě, že služba ještě nebyla provedena nebo není v procesu, tak můžete poukaz vrátit do 14 dnů od zakoupení.

Stačí vyplnit reklamační formulář na této stránce.

Vůbec nevadí! Jednoduše zavolejte popř. napište našemu technikovi a termín přesune na vhodnější chvíli. Kontaktovat ho můžete na číslo, které najdete v e-mailu o potvrzení zpracovávání zakázky. 

Pokud se nemůžete dovolat nebo číslo najít, tak kontaktujte nás na info@automato.cz

Není problém! V případě, že služba ještě nebyla provedena nebo není v procesu, tak vám rádi změníme místo výkonu služby.

Stačí když nám pošlete informace zadané spolu s objednávkou (jméno, příjmení, e-mail, číslo objednávky), službu, u které chcete provést změnu a nové informace (adresa kam máme zajet, atd.) na info@automato.cz

Zkontrolujte záložky Spam, Hromadné popřípadě Promo akce.

Pokud i přesto nemůžete najít hledaný e-mail s kódem poukázky, pošlete nám informace zadané spolu s objednávkou (jméno, příjmení, e-mail, číslo objednávky) na info@automato.cz. Záhy vše napravíme 😉

Reklamace a vrácení

Reklamační formulář
Prosím uvádějte stejné informace jako jste uváděli při objednávce, tímto způsobem můžeme ověřit a identifikovat objednávku.

Kontakt

TEL
+420 737 620 750​
TEL pro partnery
+420 737 620 750
e-mail
INFO@AUTOMATO.CZ
Adresa
AUTOMATO s.r.o
Bělehradská 858/23
PRAHA 2 - vinohrady, 120 00
ČESKÁ REPUBLIKA
Obchodní rejstřík
IČ: 09317902, DIČ: CZ09317902
vedená u Městského soudu v Praze
oddíl C, vložka 334149
Sociální média
Kontaktní formulář